Snart jul-lov!

Snart är det jullov hi hi hi! Det ska bli så skönt! Ledig från 19:e (eller alltså jag jobbar den 19:e till kl 15.15) sen är jag ledig till 8:e januari! Hur skönt låter inte det då?

På torsdag kommer min älskade sambo hem så till att börja med blire massa mys! :-) Sen ska vi runt och äta god mat till våra släkter!

Sen som grädde på moset sticker vi till Egypten en vecka! Sol, bad, slappa och närhet är nyckelorden för resan!  

Hänt sen sist jag skrev då? En hel massa säkert. Jag tycker det är så kul att skriva bara jag väl tar mig för att göra det. Men det är ju det att komma sig för... Står här vid datorn å glor på allt å inget men inte så jag skriver.... Men varför inte ett nyårslöfte? Eller förresten såna är ju till för att brytas :-)

Nä nu ska jag spana efter lite godis som även jag kan äta!

Glöm nu inte att kommentera :-)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi, tala om nedräkning nu du =) fan vad det ska bli skönt alltså!



Myyyyyys ordenligt nu =)

2008-12-16 @ 09:30:09
URL: http://evelinas.webblogg.se/
Postat av: Evelina igen

kolla in www.tasteline.com om du vill göra eget godis ;-)verkar som att det finns recept där =)

2008-12-16 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0