Inget...

Nä inget nytt att berätta... Inget roligt iaf. Känns som det mesta går emot mig. Eller egentligen inte men det känns så. Det viktigaste i livet går emot mig iaf. Känner mig så uppgiven, som att livet är slut. Är det detta som kallas depression eller? Stort tack till dig som orsakat den.

Var på stan med systeryster en sväng idag. Kikade lite och fikade lite. Införskaffade även ett par nya uteskor. Nu blire promenera av!

Ikväll har jag varit till en vän och grillat lite. Mys!!! Och igår kväll var jag till en annan vän och åt god mat! Tur ni ser till att jag får i mej mat ;) Det var hur som helst en jätterolig kväll! Sånt som behövs!

Nä nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Ögonen ramlar ihop av sig själva snart.

//M

Kommentarer
Postat av: Cagge

Ja, varför blir man förvånad när man går in i en vägg, när hela livet är en labyrint...

Men stå på dig vännen!



Är du hungrig så är du alltid välkommen:-)

2009-04-06 @ 07:41:54
URL: http://cagges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0