Jobbig lista :)

Lovar du att vara ärlig? Japp


Du heter:
Malin


Smeknamn:
Inget

Låt som när du är ledsen sörjer till?
: Ingen speciell

Beroende av:
Cola light... say no more... :)

Vad tror folk om dig?: Det får nån annan svara på :)

Stämmer det?: Vem vet?!?

 Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är glad

Vad säger du för att imponera på någon?:Jag är mig själv

Hur imponerar man på dig?: Var romantisk !

Brukar du skratta för dig själv?:
mmm allt som oftast

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ok, ok

Var bor du?: Bollnäs

Trivs du där?:
Nej...

Äger du några converse:
Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Rött vin

Brukar du bli för full: Har väl hänt...

Är du allergisk mot något:Inte vad jag vet

Hur svarar du i mobilen: Ja det är Malin

Antal timmar sömn inatt:
runt 7-9
Brukar du komma i tid: Alltid! Helst en kvart före!

När mår du bra: När jag vet att jag är älskad

När blev du fotad senast: Bra fråga... I lördags vad jag vet

Hur känner du dig nu: Mätt

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter:
Lite småäckligt

Vad saknar du: Ja det behöver jag nog inte ens skriva...

Hade du en bra kväll igår: Japp!

Favorit dryck på morgonen: Vatten

Rakar du benen: Ja när andan faller på. Nyvaxad.

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött.

Är du blyg?: Japp

Sysslar du med någon idrott: Innebandy

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Mmm i baren på Tuppen :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Försöka förstå deras hjärna.

Är du nöjd med ditt liv: Nej något viktigt saknas

Är du bortskämd: Lite.

Vad gör du i morgon: Jobbar och middag med brudarna :)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vet inte

Vad längtar du till?: Sängen!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja några ....

Vad använder du för shampoo?: Wella

Hur gammal är du: 29

Tycker du om någon just nu: Japp

Gröna eller röda äppeln: Hårda röda

Gillar du golf: Bara testat minigolf å de är kul!

Vilken tid gick du upp idag:
6,35

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp


Har du strumpor på dig nu:
Ja svarta

Är det okej att gråta:
Absolut

När grät du senast:Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala billånet

Bär du glasögon eller linser: Ja


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej!


Har du piercing:
Ja i öronen


Vill du gifta dig:
Kärlek är viktigare än en ring.


Vill du ha barn:
Nej inte som det känns nu

Solar du ofta: Nix

Är du bra på att laga mat: Ja när jag tar mig tid

Är du flygrädd: Lite

Hur vig är du: På en skala 0-10 så 1

Är du musikalisk?: Inte direkt

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass:
Har ingen

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag.


Tycker du om sushi:
Blä!

Vad äter du helst när du ser på film:
Beror på humör!

Har du tandläkarskräck:
Ja!

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Båda eller inget!


Vilken ögonfärg har du:
Blå


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.

Biter du på naglarna:
Mmm....


Röker du:
Aldrig!!!


Hur ofta tränar/motionerar du:
Minst 3 gånger i veckan

Senaste låt du hörde:
Stronger than Jesus med A Camp (osäker på stavning och titel med för den delen)
 
Ja som ni märker är detta min favvo-sysselsättning :) Gör den gärna ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0