Ledig!

Tog en ledig dag idag för att läsa lite engelska. Går väl sådär måste jag erkänna. Motivationen ligger inte på topp. Istället blir det en massa grubbel. Vet att jag inte ska men det blir så ändå. Allt kommer ändå visa sig med tiden oavsett om jag går här hemma och tänker å funderar.

Ikväll eller eftermiddan rättare sagt blire att gymma lite och sen promenad. Ska bli skönt att äntligen få prata av sig lite med K. Ni är alla lika viktiga men vi har ändå varit svägerskor så det blir annorlunda. Fy fasen så jag saknar att åka till dom på middag och allt vad vi gjorde. Kan man backa tiden???????????????? Usch jag får uppfattningen om att jag bara låter gnällig å deprimerad i mina inlägg men det är valfritt att läsa.

Hur tar man sig upp om man ramlat under isen och det inte finns något hål?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0