Sol igen!

Vilka underbara dagar det varit nu. Tyvärr har jag inte varit ute så mycket jag önskat men faktiskt fått en hel del gjort inne istället som jag inte gjort på två månader. Känns riktigt bra faktiskt. Har inte heller fått panik över att inte ha något planerat för dan. Finns tydligen hopp även för mitt liv :) Nu går det att gå i alla rum även om det är en hel del kvar att göra. Det får ta den tid det tar, är ju terapi det med.

I morron ska jag fortsätta röja om jag orkar. Annars blire väl nåt onyttigt gjort istället. Dollar ska få ett besök iaf, måste ha mer kattsand åsså nåt att tända ljus med! Blev så sugen på det ikväll, första gången även det, men icke fanns det nåt att tända med!

I torsdags var jag och Emelie till Parken i Gävle på Barbados, satan i gatan säger jag bara! Att han är snygg kommer jag ihåg men inte att det var så här! Tänker på en gammal blogg på lunar, smakar hallon å melon yoghurt! Vet att en av mina läsare fattar :) Ja han va himla mysig å desto mer närgången när jag sa att jag var "nyskild" :) Slurp! Ja grabbarna var bra oxå såklart! Crying in the rain å min sol! Caraaaaaaaaaaaaaazy Lager! Åsså fallit som en sten å då! Å alla andra låtar som dom körde för 3 år sen! Åsså sen då hade vi lite trevligt vid bordet vi satt vid, eller med min telefon ;) Hi hi!

Fredan sov vi länge sen slöa jag mest. Åkte till m & p en sväng å sen hem till soffan. Därefter bar det av till Rengsjö och en lång trevlig pratstund! Vi gick en sväng, å tänka sej det lukta verkligen RENGSJÖ!!!

Igår var jag och Thilda upp till stugan. Blandade känslor. Kom några tårar... Fan va jobbigt det blev nu av att bara skriva det. Får inte tänka så. Se framåt Malin! Iaf så fiska vi lite å åt massa god mat. Tack Thilda för din ärlighet!!! Kvällen tillbringades i soffan.

Idag har jag röjt här hemma och tvättat. Funderat lite på en person. Skynda långsamt är nog receptet. Han tycker inte jag är en påsk-kärring iaf, alltid något!!!! Moahahaha!

Nä nu har jag ont i armen... Men när jag skrivit så här långt förtjänar jag väl en kommentar? Ja Ingrid du är duktig!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja du är duktig =)!!!

2009-04-13 @ 19:11:48
URL: http://blondie06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0