Tisdag

ja då har jag jobbat ytterligare en dag. lite tråkigt idag när C var borta, bara en tant mitt emot som är typ döv å inte hör vad jag säger.

ja den här dan har väl inte varit så speciellt annorlunda motför andra dagar på jobbet. våra blickar möttes några gånger och ja, jag är rädd för att jag även då var lite förtjust i dom röda bilarna. usch!

lite beslutångest för vad min kväll ska innehålla, afrodans eller promenix. lutar faktiskt åt afro. länge sen jag var dit nu. men fy va tråkigt jag skriver. ska väl vara glad att jag har några läsare över huvudtaget. men tusen tack för alla era kommentarer, det är sååå kul att läsa!

nu ska jag fixa lite käk!

puss på er ;)

p.s JAAAAAAAAAAA de blir inflyttningsfest!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JIPPI nu tar du fram poolen i ser till att han masar sig dit !!!!!!!!!!!!

2009-04-28 @ 17:33:42
Postat av: Ingrid

varför försvinner alltid mitt namn tro..

2009-04-28 @ 20:34:35
Postat av: Carola

Fest fest fest fest........ moooooohahhahahhahaaaaa

2009-04-28 @ 21:50:04
URL: http://cagges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0