Avklarad

Första skoldagen avklarad! Gick jättebra! Känner mig väldigt förvirrad och fullmatad med information men det gav mersmak verkligen! Ska lägga mig och läsa Lärarens arbete nu strax : ) Fröken Malin det ni! : ) Har läxa till i morgon kväll. Ska läsa drygt 100 sidor och sedan skriva rapport på det. Lika bra att köra stenhårt från början! Ja så till jul 2012 är jag klar.

Dom delade upp klassen i två grupper. Tycker jag kom i en hittills bra grupp. Många trevliga personer så vid första intrycket. Har även köpt lite böcker ikväll. Fick till mycket bra pris. Tack K!!!

I morron ska vi leka i en gymnastiksal! Låter livsfarligt : )

Bäst jag lägger mig nu.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Helen

aha tack för tipset. ska kika upp det! :)

2009-08-26 @ 19:12:29
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0