Barbados

Igår kväll var jag och kolla på Barbados i Ljusdal. Hutlöst dyrt, 360 kr.... Det var ungefär som för fyra år sen... Samma låtar men några bandmedlemmar är utbytta. Det var nån slags skogsmässa där så typ 99 % av besökarna var gubbar som absolut skulle dansa. Eftersom jag inte dansar så fick jag säga nej inte bara en, två eller tio gånger...... Vilket tjat!!!

Träffade underbaraste R!!! Så grymt go och trevlig. Kommer ihåg när jag skrev i en dagbok på lunar att hans kyssar smakar hallon och persikoyoghurt. Ha ha! Det var tider det!!! Men skulle gärna kolla om det är samma smak fortfarande ; ) Pratade om lite allt möjligt och omöjligt. Han blev lite lätt irriterad av vissa saker ha ha!

Ja och nu är det lördagkväll och här sitter jag och skriver, med andra ord så åkte jag aldrig till Sthlm!

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ett väldigt klokt beslut att stanna hemma !

2009-08-15 @ 21:48:51
Postat av: tess

Jag tror det va bättre att gå på barbados än att åka.... jag tror att du hade ångrat dig efter...



Ja de e samma låtar ungefär.. jag håller med. Men lite skoj e de ändå att komma iväg ibland.



Tess

2009-08-16 @ 11:59:48
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja å de är inte så illa ändå.... hi hi hi //tess

2009-08-16 @ 13:05:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0