Beslutsångest

Det var vad jag hade igår när jag hade kommit hem med muggarna. Gjorde jag rätt som tog 6 blå eller skulle jag tagit 6 olika? Efter mycket funderande så ringde jag till Majas idag och fråga om jag fick komma och byta! Ja det var inga problem! Så nu finns 6 muggar i mitt skåp i olika färger : ) två olika blå, två olika lila och två olika gröna!



Idag fick även en ljusstake för blockljus följa med hem:



Gissa om jag hittat min nya favoritaffär!

Börjar att kännas mer som hemma nu i lägenheten. Blir mer och mer min stil. Jag hade bara slängt upp det jag hittat och sen inte orkat göra något mer. Nu är det nya gardiner och blommar och massa plock! Känns bra : )

Nu ska jag stryka gardinerna som ska upp i vardagsrummet!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: tess

Okej men är tanken att du ska fortsätta så eller ge dig iväg mera permanent??? Roligt Malin att du pyntar och får det fint hos dig. Det är som du skriver viktigt att ha det som man vill runt sig men just efter en separation kan de va svårt... Du kommer igen å det är så gott att se. //Tess

2009-08-02 @ 17:33:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Cagge

Helt klart rätt val gällande muggarna! Fräna!

Kram

2009-08-04 @ 10:13:26
Postat av: Ingrid

Majas måste jag besöka nästa gång jag är upp !

2009-08-04 @ 14:33:52
Postat av: Anne

Snygga muggar



Vart ligger Majas?



Hoppas att allt är bra med dig.



Klämmen!

2009-08-05 @ 13:16:26
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0