Blivande student!!!

Ja här sitter jag och skriver som uppsagd från jobbet och blivande högskolestudent! Det känns såååå skönt att äntligen tagit steget. Men lite knäpp är jag nog för vem säger upp sig från en fast anställning i dessa tider? Hade inte mycket att välja på då jag inte blev beviljad tjänstledigt och i ärlighetens namn kommer jag nog aldrig gå tillbaka dit heller. Behöver inte vara tjänstledig för att få jobba på lov heller iom att min tjänst finns i Sthlm och jag i Bns. Nä nu börjar resten av mitt liv! En ny epok har börjat mina vänner ; )

Har kommit in på ett program som heter Människa-natur-religion. Kan vara spännande även om jag hellre börjar läsa till lärare på en gång som faktiskt är mitt mål med studietiden. Fröken Malin here I come : ) Kan mycket väl bli så att jag läser kurser istället för att börja ett program innan jag börjar lärarprogrammet.

Fortsättning följer.........

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Heja heja heja, man måste våga ! Jag sa upp mig, flytta 40 mil, inget nytt jobb och gravid dessutom men attans va spännande det va och vilken lättnad..behöver du jobba extra så hittar du ett bättre ställe än Fortet i Arbrå, DET är jag SÄKER på...kan ju alltid ta upp B&V igen hi hi

2009-08-18 @ 21:48:18
Postat av: Cagge

Du gjorde helt rätt, det gynnar nog dig vännen!

2009-08-19 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0