Första skoldan!

I morron är första dan i skolan! Känns som när jag var 6 år och började i första klass. Allt är så nytt. Måste införskaffa lite saker oxå! Skolväska, pennskrin och ja massa sånt! Ska det vara så ska det! Böcker har tack och lov ordnat sig på ett väldigt smidigt sätt. Tack K.

Ingen idé att krypa ner i sängen för tidigt. Då kommer jag bara ligga och fundera en massa. Har fått mer att fundera på ikväll. Hela jag är en funderare : ) Men, eftersom jag är som jag är och tror att allt har en mening så borde även detta ha det. Vi får väl se.

Måste upp rätt tidigt i morron för att fixa till mig. Viktiga saker det där.

Nu ska jag surfa vidare.

Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0