Fortfarande söndag!

Är detta världshistoriens längsta dag? Det känns onekligen så. Inte är jag särskilt trött heller. Lyckades somna två timmar och vakna 19,03, är det smart eller???? Efter det gjorde jag en smarrig hamburgare. Mycket godare att fixa själv än att köpa nånstans. Jag jag kan ju inte direkt påstå att jag gjorde den från grunden med köttfärs men jag stekte den själv  iaf : )

Här sitter jag igen, försöker att förstå vad som hänt. Ja just det! Spotify : ) Jimmy Jansson ; ) Ah, första raden är en textrad för er som inte vet det : )
 
Skulle klicka hem lite från HM men självklart håller dom på med något tekniskt underhåll. Så typiskt när jag äntligen kommer mig för att göra det. Eller så äre inte meningen att jag ska ha kläderna?

Fick en vänförfrågan bekräftad idag som gjorde mig glad!!! : ) Say no more hi hi hi.
 
Nej om innebandyn kunde ta och dra igång. Jag känner mig riktigt taggad nu! Bättre kondis än nånsin och bollkänslan var på god väg innan sommaruppehållet.

Hoppas handläggning pågår ändrats till ett postivt besked imorron! Snälla ni, håll en tumme!!!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tummen hölls och resultatet blev positivt :-) Grattis igen !

2009-08-17 @ 11:02:29
Postat av: tess

Jag hann inte hålla några tummar... vad var de vi skulle hålla den för?



Jag har tänkt så många gånger men så har jag åkt och blivit besviken... de är inte som förr bara att inse...



Hoppas du haft en bra måndag //tess

2009-08-17 @ 17:00:52
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0