Helg

Första arbetsveckan avklarad och mer avskräckt än nånsin från jobbet. Ja så illa är det faktiskt. Hoppas på ett postivit besked snart nog : )

Igår var jag till en god vän och drack lite vin och åt massa god italiensk mat. Prata massa strunt och klokheter också : ) Sen cyklade vi ner på fredagsrocken och träffade Evvan :) Inget roligt där... Tog cykeln hem rätt snabbt... Skapligt pigg idag!

Idag har E och jag varit på kulturell turné : ) Började med Majas i Rengsjö. För er som inte varit där, ni har missat nåt!!! Helt underbart : ) http://www.majascafeopresenter.com/ gå in där och kolla så förstår ni!!! Köpte nya kaffemuggar, så underbara!  Här kommer en bild:


Dom är ljusblå kan jag tillägga!

Därefter åkte vi till Träslottet och tog en fika! Myyyyys! :) Skulle kolla på trädgården men den var typ förfallen... Tråkigt!  Efter det lite sightseeing i Röste! E visade vart hon hade bott och sånt! Kul det med : ) Fishface var hemma...

Ikväll har jag inte gjort nåt speciellt...

Nu ska jag lägga mig!

Puss å go natt

Kommentarer
Postat av: tess

Ha ha ha... HAN gillar ja inte... skrattar.



Allt okej med dig? //Tess

2009-08-02 @ 12:01:26
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Det låter jättebra. Hur går det med jobbet då? Jobbar du i Stockholm eller hur är det? Du verkar ju ha kvar ditt hem i Arbro om jag inte missförstår alltihopa???



Önskar även jag var riktigt nöjd med vänner osv... man e ganska ensam men det får man väl skylla sig själv att man är. //Tess

2009-08-02 @ 12:17:22
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0