Inget speciellt

Har inget speciellt att skriva om. Händer inte så mycket om dagarna. Vaknar, åker till jobbet, dör av tristess, lunch, dör lite till, åker hem, äter, slappar och sover! Där har ni mina dagar! Låter det inte spännande så säg? Tycker det är så fruktansvärt tråkigt på jobbet nu. Speciellt när man måste försvara allt man säger. Bittra kärringar, ja jag säger då de!

Fortfarande ont i magen. Kan knappt äta utan att det kommer. Det är lite jobbigt. Funkar väl när jag är hemma och kan "lätta på trycket" det är lite värre med det på jobbet... Aja det blir nog bra det med!

Känner att jag har väl inte sådär jättemycket att skriva om...

Slänger in en bild istället



Inte den bästa jag har men håll tillgodo : )

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: tess

Okej.... ja de fungerar väl ett tag om man vill. Du är ju ensam också och det underlättar ju en del.



Allt bra med dig annars? //Tess

2009-08-05 @ 18:24:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Jo men ja tänker på att om man har tex små barn är det ju alltid svårare att vara borta under veckan. Men klart man klarar de om man måste och om man vill.



Min mage e oxå ur funktion men annars klagar inte ja heller. ;-D



Tess

2009-08-05 @ 20:22:43
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0