Lördag

Ja och det betyder ledig dag! Vaknade många gånger i morse väckt av min kära katt : ) Han gillade inte sovmorgon! Höll mig kvar i sängen till kvart i 9 eller något sånt sen drog jag ut på en power-walk i värmen! Gillas!

Kom hem, åt lite frukost, pratade med mamma och duschade! Efter det åkte jag och E till Söderhamn en sväng. Blev inte så mycket titta i affärer för det var olidligt varmt! Köpte ialla fall ett par jeans : ) En storlek mindre minsann!!! Börjar hända saker tror jag bestämt : )

Har även varit till Lottefors en sväng och busat med Ceasar! Min lilla goding : ) Han växer så det knakar! 

På facebook har jag fått ett meddelande i inkorgen från en person jag inte hört något av på ca 4 år... Klurigt! Men han är sig lik.... Smör smör smör... Men tja vem vet? Hi hi : ) Uppskattning mår vi alla bra av oavsett vem det är och en "kär" gammal vän är väl aldrig fel? Tror nog några av mina läsare vet vem han är  ; ) 

Nä nu är packet på TV så nu ska ljudet upp! 

Puss på er :  ) 
 

Kommentarer
Postat av: tess

Nej vem??? Du får skriva så lägger jag inte ut den kommentaren.... ja ha ja kan ju misstänka vem.



Önskar jag oxå fick lite mail från någon.. eller mess... allt står så stilla just nu. Om Ingrid ville ge mig en förklaring vore jag glad... hoppas det inte är som jag tror...



//Tess

2009-08-11 @ 14:11:12
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0