Söndag

Ja då är det söndag igen då. Sitter här och lyssnar på Spotify och är allmänt uttråkad. Har massa saker att göra egentligen men har inte orken att ta tag i något. Huvudet ger sig tillkänna var på kroppen det sitter. Har tagit tablett men det vill inte ge sig. Inte kul att städa eller nåt då. Blåser som tusan ute så promenix känns inte heller som något alternativ. Nej, jag sitter helt enkelt kvar här : )

Upptäckte sent igår kväll att jag glömt att köpa kattmat. Är väl första gången i världshistorien jag varit helt utan. Usch, jag känner mig som en dålig matte. Så då fick det bli ett besök på Kvantum helt nyvaken! Kurre blev så glad när jag kom hem. Tur att jag glädjer någon : )

Spotify är fantastiskt!!! Kommer nog säga det många gånger till : ) Lyssnar för fulla muggar. Har blivit en hel del Brolle : ) Och lite annat smått och gott.

Nä nu ska jag ta mig några till crostini med salamimjukost : ) Skåprensning kallas det!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: tess

Fy samma här... de blåser och jag gillar inte blåst. Jag vill ta tag i en hel del men orkan vill inte infinna sig.. jag har en off dag och ska lägga mig och läsa... innan friden e slut och barnen kommer. August börjar specialskola och först aklass imorgon med så det lär bli tusen frågor när han kommer hem //Tess

2009-08-16 @ 13:37:49
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Inget jag har planerat nej.... tror inte det. pengar är en brist vara just nu.... Barbados? De gånger jag har åkt sista gångerna har det varit trist... inte många man känner igen... känner mig bara fy va gör ja här?? ska du åka? //Tess

2009-08-16 @ 13:39:05
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0