Torsdag

Så bra fantasi har jag idag. Torsdag. Ja det är ju faktiskt torsdag. Har inget speciellt att skriva om så då får det bli så. Ja nu vet ni det. Idag har jag fått klart med tid för upprop! Shit vad spännande det ska bli. Kommer nog bli tuffa år både med skola och ekonomi. Men allt man vill går! Bara att ändra mitt shopping-beteende! Har ju varit van att köpa det jag känner för men det är det slut med nu! Inventerat byrån idag och konstaterat att jag nog inte behöver köpa nånting på väldigt länge. Men där känner jag mig själv.... Faktiskt så vill man känna sig fräsch nån gång! : )

Magen har krånglat idag igen. Blir så trött. Tyvärr så kan jag ju inte låta bli att ta medicinen som är boven. I morgon ska jag iväg till ögonmottagningen. Har ju bara väntat 11 månader. Ska göra ögonbottenfotografering. Kan bli spännande...
Man får inte köra bil efter iaf så mycket vet jag.

Gjorde nåt lite crazy på FB... Får se om jag får något svar... : ) Får ju nästan ont i magen av att tänka på det! Fast på ett positivt sätt! Kanske....

Nej nu ska jag maila chefen sen väntar kudden. Upp tidigt i morron. : (

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0