30 år...

Ja då har man lämnat 20-talet bakom sig för att kliva in i 30-talet. Får se vad kommande 10 år kan bjuda på : ) Examen, barn och bröllop vore ju inte helt fel : ) Behöver bara hitta en man men det kan väl inte vara så svårt? Jag menar, jag har ju inte lyckats på 30 år så då borde det vara dags för mig nu! Eller ska väl inte säga att jag inte hittat NÅN på 30 år men det är ju ingen som är en tänkbar blivande make! Eller jo en skulle jag väl kunna tänka mig... Nej nu ska jag inte bli sån! : )

På lördag blir det party! Ska bli riktigt roligt : ) Hoppas på bra napp på fisket.... ; ) ♥

Nu ska jag lägga mig strax. I morgon blir det frissan och lite ändring av hårfärg : ) Får se om jag blir nöjd då lägger jag in en bild!

 

Puss å kram på er : )


Kommentarer
Postat av: tess

Lämnar ett stort grattis till dig gumman!!!! Hoppas du hade en bra dag.



Du är värd alla ord för nu är det din tid och skolan ska du klara vet du...



Ja senas och spådom var mycket intressant och jag kan säga att det var bra... känner mig så lugn och har mått så gott nu jag har på nått sätt fått hopp....



//Tess

2009-12-13 @ 09:24:01
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0