Annandag jul!

Idag är det så annandag jul. I år kommer jag se bandyn på tv. Har ingen lust att åka till byn å träladan. Bättre hemma i soffan med nå gött att äta : ) Lat kan det nog även kallas! Men man ska följa sitt hjärta och därför stannar jag hemma. Nog om detta.

Igår var jag till min kusin med familj och åt middag. Jag åt något jag aldrig ätit i hela mitt liv och som jag inte kunde tänka mig att jag skulle göra heller. Sniglar. I vitlökssmör. Men, vad gott det var! Skaldjur som skaldjur och att doppa baguette i smöret var ju bara för gott! Renskavsgryta till varmrätt och sedan frukt med smält choklad till efterrätt. Gissa om magen stod i sju hörn när jag åkte därifrån! Pysslade lite med barnen och pratade lite med resterande.

Har nog inte skrivit något om julafton heller. Denna känslofyllda dag. Mycket saknad men även glädje. Det är verkligen en dag när allt som hänt kommer ikapp. Blev några tårar fällda men det är inget jag kan göra något åt. Bara att bryta ihop och gå vidare. Jag gör det på mitt sätt. Acceptera det snälla ni. Vi var hemma hos mamma & pappa. Massa mat och sedan julklappar. Jag fick en spikmatta : ) Hoppas jag kommer underfund om hur man ska ligga på den utan att avlida!

Jag längtar efter närhet och kärlek nu. Min kropp skriker efter ömhet. Vill vill vill!!! Har kommit över gränsen för att aldrig mer vilja träffa någon. Var finns du min prins?

Nu ska jag fixa lite inför bandyn.

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0