Kärlek

Kärlek är vad jag behöver just nu. Vill ha någon att vara nära och känna mig uppskattad av. Vara behövd och älskad. Finns det någon där ute för mig? Nu känner jag mig redo att våga träffa någon. Men ändå finns rädslan av att bli sviken. Alltför många hjärnspöken finns kvar. Det har satt sina spår. Men hur gör jag då? Vet ju inte ens hur jag sak bete mig för att träffa någon. Vill bara krypa ner i sängen och kramas med en underbar kille. Känna värmen och närheten. Var finns du min prins?

Puss å kram på er : )

Kommentarer
Postat av: tess

Jo jag följer min tro... men det jag retar mig på är ju att folk säger sånt. Jag menar om du hittar nått som hjälper dig behöver jag ju inte säga du är dum utan jag borde uppmuntra dig att du kommer vidare. det är väl hur bra som helst liksom.



God fortsättning... //Tess

2009-12-27 @ 18:53:10
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja så tror jag de e många många gånger. en gång har jag säkert varit precis så jag med... men nu tänker jag helt annorlunda. Varför göra så om det någon hittat hjälper. Man ska glädjas med andra för de ger så hemskt mycket tillbaka.



Jag vet hur det är att förlora dom jag håller av så jag försöker lära om.

//tess

2009-12-27 @ 19:40:08
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0