Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - En hel del! Flyttade till Stockholm, flyttade hem, började plugga! Det bäst jag nånsin gjort.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade nåt! 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Icke men nästa år blir det en hel drös bäbisar : )

4. Dog någon som stod dig nära? - Tack och lov inte.

5. Vilka länder besökte du? - Egypten och Finland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Japp....

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 6 februari och 28 november.

8. Vad var din största framgång 2009? - Att jag övervann mig själv att våga saker.

9. Största misstaget? - Hmm vill inte kalla nånting misstag, ser det som en erfarenhet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ganska mycket.

11. Bästa köpet? - Sängmedarna!

12. Vad spenderade du mest pengar på?- Onödiga saker...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja....

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Kommer inte på någon.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare...

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Trott på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Lyssnat på skit-snack.

18. Hur tillbringar du julen? - Lottefors

19. Blev du kär i år? - Icke

20. Favoritprogram på TV? - Kollar inte så mycke på tv.

21. Bästa boken du läste i år? - 14 år till salu

22. Största musikaliska upptäckten? - Att musik är ett roligt ämne i skolan!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - En skrivare!

25. Något du önskade dig men inte fick? - Önskade mig inget så jag får väl skylla mig själv!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Kalas med släkten på födelsedagen och sen partaj några dagar senare!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Mmm...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Gina tricot : )

29. Vad fick dig att må bra? - Vänner, familj och Kurre å Ceasar såklart!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Kändis? Bandyspelare?

31. Vem saknade du? - .......

32. De bästa nya människorna du träffade? Alla otroligt underbara klasskompisar : )

Sno listan och få en liten sammanfattning av ditt år!

Hoppas ni fått lite trevlig läsning : )

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oh - så kakan är på g?! Den kommer att bli uuuuunderbar! Ät en bit åt mig å. ;)



Jag kanske kopierar listan här ovan... :)

2009-12-19 @ 22:24:34
URL: http://inevershutup.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vad skoj! Men jag blir inte förvånad - alla blir sålda på den kakan! :)

2009-12-20 @ 15:27:06
URL: http://inevershutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0