Söndagkväll

Söndagkväll och jobb imorron! Det var länge sen jag skrev det nu : ) Typ i somras måste de varit. Ska faktiskt bli roligt att tjäna lite pengar så man kan unna sig saker! Som att jag inte gör det nu moahaha! : ) Kanske kan spara ihop så jag inte behöver jobba hela sommaren : ) Det vore underbart!!! Ja jäklar, nu ska jag jobba skiten ur mig så jag kan ha sommarlov! Ursäkta uttrycket ; )

Min faster, kusin och kusinbarn var hit och grattade mig idag. Fick en underbar present, ett presentkort på Balezzi! Det är ett ställe man kan göra ansiktsbehandlingar och sånt på! Ska bli himla underbart att kunna unna sig nåt sånt!

Nä nu ska jag smurfa vidare : )

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0