En magisk kväll

Idag var så torsdagen här som jag väntat på. Har inte viljat längta för mycket eftersom semestern snart är slut men lite iaf. Dagens stora händelse var konserten med Thomas Di Leva i Freluga. Vilket underbart ställe. Det var första gången jag var dit. Litet och mysigt.



Dagens outfit, svart tunika och svarta leggings.



En bild från konserten. Vi fick en cosmisk orgasm : ) Alltså roligare prick får man nog leta efter. Tyvärr var väl inte vädergudarna riktigt på vår sida. Regnade i stort sett hela tiden. Men vad gör det när man har trevligt sällskap och en underbar man att lyssna på som sprider glädje!!!

Nä nu ska jag ta och göra nåt annat än att sitta vid datorn en stund.

Puss å kram på er ; )

Kommentarer
Postat av: tess

Hej där... fin du va gumman... du har fin färg och ja fin helt enkelt. Thomas De leva skulle ja med vilja se. Ingen ja lyssnar på men ja gillar han på nå vis de gör ja. //Tess

2009-07-26 @ 11:11:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Jag menar de... du är fin Malin. //Tess

2009-07-26 @ 18:51:59
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0