Go morron!

Har sovit hela natten utan stök från Kurre. Känns underbart : ) Lakanet är ju förstört men men... Nån gång borde han ge sig så lakanet får hänga med så länge. Han har till och med sovit i sängen i natt, hör och häpna!

Igår sydde jag gardinen, dock inte riktigt klar. Kan ju avslöja att det ser mycket lovande ut!!! Ska köpa en "pinne" och ha i nederkanten och band att knyta upp med men sen är den klar! Känner mig riktigt duktig! Vuxenpoäng till mig :)

Kollade lite på Beverly Hills igår. Ha ha va gamla avsnitt! Jag köpte boxen med första säsongen men inte kommit mig för att titta tidigare. Riktigt roligt!

Nä nu måste jag ta lite frukost innan blodsockret sjunker alldeles för lågt : )

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marita

så rätt sååå

2009-07-15 @ 23:14:10
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0