Hemma bäst

Ja visst är det så! Haft en tok-rolig kryssning till Helsingfors med min bästaste Emelie! Ätit en massa grymt god mat. Buffé två kvällar är inte fel, tack mormor å morfar för sponsringen : ) Det var mest finnar eller finskar eller vad man nu kallar dem på båten. Ringdans dansades på dansgolvet?!?!? Tog en tur i Helsingfors i spöregn. Klev ut framför en spårvagn men överlevde : ) Det är inte så illa det låter för den var på säkert 15 meters avstånd! Hittade massa typiska finska butiker så som Gina Tricot, Stadium, Lindex ah you name it! Ni fattar ironin antar jag : ) Ja det finns hur mycket som helst att skriva om men jag är för trött för att få till det ikväll!

Har vräkt i mig sånt jag inte ska nu. Mår illa, står upp i halsen. Måste skärpa mig. Detta funkar inte. I morron kanske? Ha ha! Nej just ja imorron är det kalas så då går det inte. Äh det blir va de blir! Är bara jag själv som kan påverka.

Snälla brevbäraren, kan du ha ett roligt brev med till mig i morron? Snääääääääälla. Då blir jag världens gladaste! : )

Nä nu ska jag nog lägga mig. Tröttast i världen.

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0