Jobbar

Sitter på jobbet och har inte så mycket att göra. Eller jobb finns det men lusten tryter : ) Bättre att skriva lite här då.

Igår sydde jag äntligen klart min gardin. Blev faktiskt jätte-nöjd! Bild kommer så småningom : ) Blev så fint med dom nya blommorna. Riktigt hemtrevligt! Återstår bara 4 fönster att fixa till ; ) Extreme home makeover pågår!

Ikväll är det äntligen dax. Ska bli så spännande. Fast jag vet ju redan hur allt kommer att bli :) Eller?

Igår kväll gick massa auktioner ut på tradera så nu blir det ett rejält + på kontot. Kul! Jobbigt att packa allt bara : ) Synd jag inte har så mycket mer att sälja för det är ett riktigt bra sätt att tjäna lite extra på.

Nä nu måste jag nog återgå till jobbet.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilken fixare du har blivit då, syr o står i, duktig !

2009-07-30 @ 18:33:31
Postat av: Evelin

svar: dt kan man ju göra på en massa olika sätt, vi skär bara skivor och på hög värme, men godast e juh å ha dem i ugnsfolie med smör och persilja, funkar även bra på grillen:) Hoppas du haft dte bra idag!

2009-07-30 @ 23:15:05
URL: http://evelinassida.blogg.se/
Postat av: tess

Hej gumman.... Jag har inget heller att sälja annars e de guld värt. Gud Tradera har räddat oss många gånger när vi haft dåligt med pengar. Men som sagt inte alltid man har nå att sälja. Packa å grejja sedan e ju jäkligt trist... Vad säljer du?



Hoppas du får en fin lördag //Tess

2009-08-01 @ 11:04:08
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0