Kalas

Idag har jag varit på kalas till morfar som fyller år idag! Grattis till dig : ) Fast jag vet garanterat att du inte läser här iofs! Fick både smörgåstårta och vanlig tårta och fikabröd dessutom. Smaskens!

Före det hann jag med en lunch på stan med C. Massa prat blev det såklart också och även en sväng i alla roliga butiker som finns här ; ) Hittade iaf ett par nya mysbrallor, Adidas. Tyvärr så hittar jag ingen bild men sköna är dom. Sen så såg jag även en grymt läcker Peak-jacka....... Me vill ha! Men, går allt som jag vill ska jag vara lite rädd om mina pengar! : )

Inge roligt med posten idag heller. Läkartid och lönespec. Ah, lönespecen är väl ganska kul men inte vad jag väntar på att få just nu! Sen försvinner ju det mesta när man lagt in räkningarna för betalning...

Tror bestämt att jag ska göra sängen sällskap nu. Svider i ögonen. Kanske kan komma upp i tid i morron då?

Go natt på er!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0