Kvällsblogg!

Tänkte skriva lite innan jag hör och häpna går och lägger mig! Min dag idag har mest bestått i att just ligga! Ja hur lät det där då? :) Närå jag har tagit en välförtjänt slappardag. Enda vettiga jag gjort är väl att jag fått iväg ett brev. Ja, först skrev jag brevet oxå! Vilkte bedrift va! Har äntligen läst ut Brunstkalendern. Ingen höjdarbok enligt mig. Den gick att läsa men inte mer. Lite väl förutsägbar.

I morron kommer Ceasar hem en sväng. Då ska jag dit och busa lite! Kurre får stanna hemma eftersom det är första gången han är i huset.

På eftermiddan/kvällen bär det av mot Kilafors och Rockweekend! Ett spännande inslag i mitt liv : ) Oväntad kärlek? Närå det ska bli kul. Blev övertalad av C att åka :) Hon fixar skjutsen! Blir väl kanske nån öl eller så men inte i samma mängd som förra helgen. Det var ju verkligen back to the glada 90-talet!

Hoppas hoppas hoppas jag får igenom mitt överklagande... Ingen skulle bli gladare än jag! It´s now or never känns det lite som. Aja, den som lever får se! Har gjort vad jag kan nu iaf :)

Nä nu måste jag ut i bilen och hämta apotekspåsen jag glömde när jag kom hem... Usch, ut i regn och rusk!

Ha en bra natt! Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: tess

Regn och rusk även här idag var det igår med... fy ja. Nu får allt sommaren komma tillbaka. //tess

2009-07-10 @ 13:14:36
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0