Lessen...

Just nu känns det mesta bara skit skit skit. Vet att jag ska försöka se det positiva å bla bla bla....... Men hur lätt är det? Känns som allt bara vänder sig emot mig. Hur ska man orka? Orka hur mycket som helst? Just nu är det små saker som betyder mest i mitt liv. Det som gör att det är värt att ens stiga ur sängen på morronen. Det som gör att jag överhuvudtaget orkar andas. Vem bryr sig egentligen om hur jag mår?

Just nu skulle jag egentligen lika gärna kunna ligga i mitt ensamma rum i Stockholm. Det känns som det kvittar.

Ett stort tack till dig som förstört mitt liv. Du som tagit så mycket ifrån mig. Både mitt livs kärlek och min syster. En dag kommer sanningen fram och då är det nog inte så roligt längre för dig. Mig ger man sig inte på ostraffat.  

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj, vad är det för en hemsk typ du har i kring dig? Låter helt förfärlig den männsikan!

Hoppas allt löser sig.

Kram.

2009-07-03 @ 23:04:44
URL: http://halksocka.blogspot.com/
Postat av: tess

Klänningen har ja köpt på Kapphal. HIttar en hel del där nu faktiskt... har väl blitt tant kanske?



Ja men om du kan bli av med tabletter å sprutor har du massa att kämpa för och det är ju bra för din hälsa... jag peppar på gumman du klarar det det vet jag.



Läser ditt inlägg.... ledsen för din skull men du ska veta att jag vet hur det är. Tro mig. MEN tänk på att hämd inte ger något. LOVAR. Låt det bara vara hur svårt det än är... Tiden ger dom som gjort fel sitt straff ändå men det kanske är så du menar? De som gjort nå galet de mår skit de oxå tro mig... de vet jag oxå allt om. Alla får va de förtjänar de måste vi tro. Men att önska någon olycka eller skit det gör bara att man själv mår sämre. Försök att se framåt hur svårt det än är. Det kommer bli bättre. Finns här om du vill prata. //Tess

2009-07-04 @ 10:30:40
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anne

Tiden läker alla sår, sägs det.

Och ingen kan ge svar på hur lång tid det tar.



Tänker på dig gumman!



Klämmen

2009-07-06 @ 11:57:38
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0