Lista

Snodde en lista från en annan blogg : )

Hur gammal är du?= 29år
Vart bor du? = Bollnäs/Stockholm
Vart har du bott? = Lottefors, Bollnäs, Roren
Är du beroende utav nånting?= Cola light : )
Tycker du om dej själv?= Ja för det mesta
Har du växt något det här året?= Ja väldigt mycket
Vilket år har varit ditt bästa? = Svårt... Många år har sina olika händelser...
Är du öppen?= Ja, ibland lite väl har det visat sig
Varför blev du ledsen senast?= Såg mitt livs kärlek....
Är du romantisk? = Massor...

Vem pratade du senast med? Mamma
Skickade sms senast? = Evelina
Kramade du senast? = Evelina
Var du på stan med sist? Camilla
Tycker du om? Många
Vad heter du? Malin
Gör du nu? Sitter vid datorn och funderar på frukost.
Ska du göra i helgen? Sola och bada om vädergudarna vill : )
Har du käkat idag? Ingenting
Har du på dej? Shorts och linne
Dunkar ut ur dina högtalare nu? Hör bara min katt som  jamar
Skrattade du åt senast? Skrattar ofta så jag kommer inte ihiåg
Är du rädd för? Ormar, råttor och lite annat

Har du ont någonstans nu? Nej faktiskt inte!
Nån piercing? Bara i öronen.
Nån tatuering? Nej men hoppas på att skaffa en snart
Har du haft sex det senaste halvåret? Nej.........
Blivit sviken på sistonde? Ja,.
Pussat någon idag? Nej.
Gjort någon svartsjuk? Inte vad jag vet
haft sex med en okänd person? Mmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0