Lunchdejt!

Idag hade jag lunchdejt med Camilla - min gamla skiftpartner. Vi tog en lunch på Krokanen! Grillad smörgås, mums! Satt ute under ett parasoll och njöt av den goda maten och pratade.  Underbart! Det var så länge sen sist. Hade hur mycket som helst att prata om. Bestämdes att vi ska på konsert om några veckor!!! Kul! Satt imorse och tänkte att jag ville gå på den men tänkte samtidigt att jag vet nog ingen som vill med åsså tog hon upp det! Sammanträffande. Efter vi suttit å pratat i 2 å en halvtimme gick vi en snabbis och tittade i det stora utbudet av affärer - NOT. Köpte äntligen mitt älskade svarta nagellack. Återstår att se om jag använder det...

Därefter åkte jag till Dollar och inhandlade Radar för getingar. Nu ska dom lymlarna bort. Sen var jag bara tvungen att köpa 2 blommor och pryda min balkong med. Såg ju sååå tomt ut. Nu äre fint!

Har även varit ute en sväng med Kurre i koppel. Det går bättre för varje gång.

C - hoppas det ordnar sig med barnvakt!!!!

Nu ska jag gå ner och ta ett kallt bad i badkaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0