Måndag

Jag kör med såna jätteroliga rubriker :) Fantasin tryter! Har precis slevat i mig lite lunch. Sallad från Kvantum, supergod faktiskt. Har inte sett den sorten där förr. Det var kyckling med pasta och majonnäs och creme fraiche å lite olika grönsaker! Inte alls som den där gula slemmiga dom hade förr.

Idag har jag och E med flera varit ner på Resia och kollat kryssning. Ja inte hade hon nåt att säga som vi inte redan visste... Vi håller lite koll på priser själv istället.

Köpte även biljetter till Di Leva!!! Det ska bli en höjdare! Tjoho!

Bjuder på en bild på min nya klänning:
 

Nu ska jag lata mig lite!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Cagge

Snygg! Precis mitt stuk:-)

2009-07-07 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0