Måndagkväll

Ja och här sitter jag. Utan tv för ovanlighetens skull. Parabol#"!"#¤!"#¤ !!!! Och några gardiner har inte blivit sydda men har åtminstone tagit upp tyget ur påsen! Alltid en början... Har städat och tvättat idag. Sånt som faktiskt känns roligt när man har lust! Däremot har jag en ikea-kasse full med kläder som skriker packa upp mej......... Den lusten finns däremot inte!

Funderar på att klicka hem denna jacka till hösten från ellos.se



Sååå snygg! Fråga är ju bara vilken storlek...

E hade varit in på Ginas hemsida och även jag har gjort misstaget... Gina is the shit!!! Å där åker vi förbi på söndag oj oj oj håll i hatten Brita! Eller plånboken Malin : ) Fast med tanke på klädkassen jag borde packa upp ska jag nog inte köpa en enda pinal!!!

Nä om jag ska ta tag i kassen nu för då kan jag ju göra nåt mycket roligare i morron! Ja vilken bra idé!

Förresten, måste berätta vad duktig jag var på affären. Var så grymt chips-sugen, tog en påse och la tillbaka så stod jag ett tag men sen tvärvände jag och nä jag måste ha. Men då sörrö ni så kom jag på dom här 40 grams påsarna! Nu sitter jag här nöjd och glad och inte alls chips ända upp i halsen. Perfekt! Fast bäst hade ju naturligtvis varit att låta bli helt men då hade jag rockat loss på allt här hemma.

Original

Nä nu så orkar jag inte skriva mer! Men nu fick ni iaf lite bilder! Så då tycker jag att jag kan få lite kommentarer tillbaka :)

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0