Ny dag - nya möjligheter

Åsså var det måndag igen då. Idag står tvätt och städ på schemat. Känns faktiskt roligt att städa när jag börjar få lite ordning i lägenheten. Ska även försöka mej på att sy min köksgardin ikväll. Får väl se hur resultatet blir, kanske lägger ut en bild här om ni har tur : )

Skulle behöva handla lite mat idag också men det är ju så tråkigt och dyrt. Men det ekar i kylskåpet så det kanske är dags då!

Såg antagningsstatistiken på VHS igår... Jag hade lätt kommit in med mina betyg. Känns lite surt... Faen! Jag vill och jag ska om jag så ska hota mig in : ) Tänk vilken lättnad!

Funderar på att testa afropowerdance ikväll. Första gången. Ute. Hmmm kan ju bli spännande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0