Packa!

Jag tycker det är så svårt att packa. Jag vet ju inte ens vad jag vill ha på mig i morron hur ska jag då veta vad jag vill ha på tisdag liksom? Och hur blir vädret? www.yr.no brukar stämma så jag får väl lita på dom även den här gången! Fast jag väntar nog till i morron och gör nåt roligare nu : ) Ha ha ovanligt att jag gör så!

Måste väl plocka ihop lite och diska och sånt tråkigt också så det får nog bli ikväll så packar jag imorron. Ja, det låter helt otroligt bra! Om jag kommer igång nån gång! Allt annat lockar mer just nu, det är väl aldrig så roligt att surfa som när man ser disken t.ex.?
 
Idag har jag bättrat på färgen lite på armarna. Är ju så fruktansvärt blek...

Nä nu ska jag ta och gosa lite med Kurre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0