Regn och storm

Ja det verkar vara vad den här dagen tänker bjuda på. Är så grymt godis-sugen. En burk från Dollar skulle inte sitta helt fel : ) Åsså gosa ner sig i soffan med en bra bok! Istället sitter jag här och lyssnar på en jamande katt!

Kunde inte hålla mig igår så jag åkte upp till stuga och hälsade på lilla Ceasar! Sååå go!  Lekte massor. Fick även en god hamburgare innan jag drog mig hemåt.

På vägen dit fick jag ett mycket glädjande sms!!! Framtiden får utvisa vad som händer...... : ) Tycker väldigt mycket om personen som skickade det. Så både innehåll och avsändare var bra :)

Nä nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och läsa lite!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Cagge

Men såå nyfiken jag blev.... Kul med glädjande sms:-) Bra gumman att personen i fråga glädjer dig... You like:-)

2009-07-09 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0