Söndag

Jaha då var den här semestern snart slut. Jag som hade sån ångest för hur jag skulle få veckorna att gå. Kan så här i efterhand säga att jag inte fått tiden att räcka till allt jag velat göra! Men problem att fördriva tiden har det då inte varit. Speciellt inte när man ligger bakis till kl. 19 om dagarna ;) Ha ha! Alltså jag är nog för gammal för partaj!

I fredags var jag upp till stugan och busa lite med Ceasar! Tog även en fika på kondis med mamma. Mysigt!!! Sen kom pappa hem och då åt vi. Åkte därifrån vid 18-tiden och direkt till Flästa och Yatzy och Singstar! En mycket lyckad fredag. Fick även en inbjudan om vin och ost & kex och lite prat på en solig balkong men då hade jag lovat bort mig redan. Typiskt att det ska hända samma kväll! När man är ensam för det mesta annars.

Igår kom Camilla hit och vi drack lite cider och prata massa. Konstaterade att jag inte vill bli psykolog och ligga i soffan och höra om andras problem ha ha! Hade missuppfattat lite i cider-dimman det är ju inte jag som får ligga i soffan! Sen ringde vi efter skjuts och i raggarbil åkte vi neråt stan! Gick ut till parken och hade jätteroligt. En skylt anföll mig bakifrån så jag har ett litet sår på vristen ha ha! Redde ut ett och annat också. Skönt.

Kom hem efter 3 nån gång. Skickade ett sms jag trodde jag skulle få ångra men inom 2 minuter fick jag svar!!!!!!!! Det gjorde mig så himla glad. Det stod inget speciellt men att han med stort H svarade!!!!! Ja ni som känner mig förstår nog vem det var : )

Nä nu ska jag ta och börja släcka och lägga mig.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: tess

Visst gör det en glad... vet inte varför det tog slut mellan er men jag är ledsen att du håller kvar.... men det är inte så lätt....



Hoppas det är bra för övrigt. //Tess

2009-07-27 @ 22:03:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Evelin

hoppas du haft en bra semster :)

2009-07-27 @ 22:47:27
URL: http://evelinassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0