Vilsen själ

på ensam vandring... Lite så känns det nu. Jag strävar mot mina mål, det finns hinder på vägen. Jag gör vad jag kan för att få bort dem. Vissa går att påverka mer än andra. Det som gör mig så besviken är en nära släkting som svikit mig totalt. Trodde att hon ville lösa detta men efter igår så... Nä troligen bara kontroll av mitt liv hon är ute efter. Tur jag inte gick på niten och "sjöng" ut i ett svar på messet... Ställer mig frågan igen, vem kan man egentligen lita på??????????

Aja, sen sist har jag hunnit städa och tvätta bilen ordentligt. Äntligen säger jag bara. Det var välbehövligt. Tack bästa pappa! Igår var jag på stranden med Karin och barnen. Underbart skönt. Och naturligtvis lika trevligt som vanligt. Tack för pratstunden! På kvällen var jag och kusin till Järvsö på Diggiloo! Underbara Brolle å så snygg han är  ; )

I morron bär det av till Helsingfors! Ska tvätta lite idag tror jag och sen packa : ) Semester!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara för att man har blodsband innebär inte det att det ska fungera bra. Ibland måste man hålla människor i från en, oavsett om de står en nära eller ej.



Tråkigt men nödvändigt om du ska orka med dig själv...

2009-07-18 @ 22:28:31
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Cagge

Hörde det va jättebra i Järvsö:-)

Slappa, ät god mat drick en Mojito åt mig, dansa o ha det bara skoj... De e du värd!! Kram

2009-07-18 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0