Ändra fokus

Det är nåt jag måste jobba med. Se det positiva i tillvaron. Tänka framåt. Det hjälper inte att se bakåt och allt som varit. Det är det som kommer som är det viktiga. Ligga lågt och se vad som händer. Njuta av tillvaron. Se dom runt omkring mig som faktiskt uppskattar mig för den jag är. Tänka positivt om mig själv, jag kan och jag är bra!

Tänka i rätt banor. Jag ska sluta använda ord som inte och måste. Stänga ute människor ur mitt liv som sprider dålig energi. Inte lägga ner energi överhuvudtaget på dom som får mig att må dåligt.

Det är en början. Det är tufft. Men jag ska lyckas!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Helt rätt tänk !!

2009-06-26 @ 07:23:11
Postat av: Cagge

Önskar jag oxå kunde få det tänket... Man är så himla duktig när det gäller andra men man glömmer sig själv.... Kram vännen!

2009-06-26 @ 12:50:16
Postat av: tess

Jaaa du va extra förtjust i negrer ett tag ha ha ha... gud va kul vi har haft... LER stort.... //Tess

2009-06-26 @ 13:32:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja tänk va mycket skoj vi hade... tänker ofta på de...



Läser det du skrivit. Du går igenom mycket av det jag en gång gjort och gör vad jag kan se. Det är tufft men det går. Om man tar lite lite i taget. Ta vara på stunden... tänka igenom saker som varit jo okej men sedan släppa och gå vidare. Frsöka förlåta det som varit om inte annat sig själv. Blicka framåt som du säger för de e ju de viktiga.



Jag vet hur det är... tro mig. Och jag har de väldigt tufft stundtals även om inte många tror det men jag känner sällan att jag duger eller att någon behöver mig. Men jag försöker ta vara på de få som gör de...



Du e bra Malin.... de e du.



//Tess

2009-06-26 @ 18:49:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0