En dag till...

.... på stranden! Idag med en annan E, min lilla Emelie! Tog återigen mitt ansvar som moster och tog med henne till stranden. Vi var till Orbaden grusigt och mysigt! Brände dock ryggen så det känns inte så där jättebra just nu... Funderar på att gå ner och ta ett iskallt bad i badkaret : ) Kanske dövar lite! Har legat med kylklampar i soffan, hjälper för stunden iaf men nu är dom alla tinade.

Ska klippa och slinga mig på tisdag men inser att slingning kanske är lite onödigt just nu? Bättre att låta solen bleka? Klippa ska jag iaf göra. Mini-lite på topparna, nu vill jag ha långt hår igen! Min revolt är över :) Dock kvarstår önskan efter en tatoo! : ) Svanken står högt på listan. Sen är jag ju svag för änglar, det är ju liksom jag. Det tror jag alla som känner mig kan skriva under på!

Min lilla kisse han ligger på sin favorit-balkong. Måste bli varmt åt han men så länge han trivs får han vara där. Svider lite att han inte kan vara ute "på riktigt" men aldrig i livet vid den här vägen.

Dagens ord: smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0