Försöker städa...

... men det är så varmt så jag kreverar snart! Svetten rinner fast jag gör knappt nånting alls. Har fått bort disken iaf, alltid något. Rockar runt och plockar lite här å lite där så det kanske blir bra till slut. Önskar mig ett kallt bad och ett fotbad därefter. Dumt nog så lämnade jag min sköna morronrock i Sthlm... Det var ju kanske lite klantigt. Trodde inte jag skulle vilja använda den nåt...

Kurre-kisse ligger på balkongen. Han är så nöjd för han fick lax ikväll. De smakade mumma hos både matte å kisse! ; ) Blev två matlådor oxå, perfekt för lata dagar! Får se vad jag hittar på för tillbehör. Åt en grymt god rätt till lunch en dag med lax och nudlar. Det receptet skulle jag tacksamt motta! Ja, laxen var väl inte så speciell men nudlarna var i nån krydda. Mums va det iaf.

Har beställt lite schampo och balsam från www.lookfantastic.com jättebra priser. Det jag beställde blev ca 100 kr billigare än om jag köpt det här och då får man ändå tänka på att frakten var inräknad! Me like ; )

Nä mot köket!

Kommentarer
Postat av: Anne

Alltid kul att göra fynd =)



Hoppas att du får en kanon semester



Klämmen!

2009-07-01 @ 12:32:56
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Tack så mycket för tipset! Det måste jag testa någon dag :)

2009-07-01 @ 12:33:19
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0