Hemma igen!

Ja nu är jag så hemma i Bollnäs igen. Med blandade känslor. Måste säga att jag trivs mycket bra i Stockholm!!! Kul att testa nåt jag aldrig gjort förr, kliva utanför trygghetszonen. Rummet är väl kanske inte det allra bästa men det får duga så länge.  Har ungefär en timmes resa till jobbet, det är lite drygt men många människor att titta på.

Idag var jag ner och tittade på balen. Min älskade lilla E var med :) Min lilla tjeja har blivit en stor tjej! Underbara hon...

Nä nu värker skuldran så nu blire inge längre men jag tänkte jag måste visa lite livstecken innan jag tappar alla mina läsare :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du får lägga upp lite bilder från balen om du har så man får se hur stor lilla E blivit!

2009-06-05 @ 10:37:08
Postat av: Anna

Vad roligt att det blev så bra med den nya staden! =)



Du ska se att det blir ännu bättre sen, bara du kommer in dig i allt. Annat boende kan man hitta sen också om du inte vänjer dig vid rummet ;-)

2009-06-05 @ 11:14:51
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0