Midsommar

Glad Midsommar på er läsare :) Vädret är ännu inte det bästa men det kan ju faktiskt skina upp framåt eftermiddan, hoppet är det sista som lämnar människan vet ni väl!

Igår var jag först och handlade lite med mamma. Behövde fylla på lite i mina skåp. Äta bör man! Fast man dör ju ialla fall :) Sen slappade jag mest under dan. På kvällen åkte jag till moster med familj för att bara vara! Där blev det mat och fika x 2 + massa kaffe! Spelade även lite yatzy och kort! Döpte om ett kortspel till Tomas ha ha! Blev lite komiskt... Jag tyckte dom sa Tomas men sa tvåmans... Men ni som känner mig är inte förvånad kan jag tro! Ja, jag är surrig, därav mitt namn!

Nu ska jag kolla i ett drömlexikon om nattens dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0