Midsommarfirande

Gårdagen blev mycket lyckad! Var till Emelie med pojkvän. Vi grillade och drack gott. Åt två efterrätter. Spelade kubb och kort. Åsså lite tjatter naturligtvis. Syster var där när jag kom dit så det blev lite prat även där. W hade gjort en grymt god chokladpaj. Mums! Sov sedan över. Katterna har hållt låda hela natten men jag har sovit som en stock. I morse hjälptes vi åt med en disk som inte var av denna värld. Såg ut som vi varit minst 15 pers :)

Sedan blev det bestämt att vi skulle åka till Järvsö Marknad och en sväng till mor & far och resten i stugan. Lite gratis mat är aldrig fel :) Fortsatte vårt kortspelande där. Marknaden var väl så där. Hällregn för det första gör att man tappar lusten. Kostade både parkeringsavgift och inträde, lite väl tycker jag... Köpte iaf lite nougat, annars har man inte varit på marknad!!!

Ikväll har jag gjort fotbad med underbara pepparmintpeelingen från Body Shop. Doftade underbart och fötterna är så lena nu! Eller nåja, början till lena iaf ;) Många års oskötta fötter blir inte fina på en gång!

Har bestämt att när den här sommaren är slut ska jag vara fräsch! Ska satsa 100 % på mig själv. Göra sånt jag tycker om. Unna mig tid att fixa fötter och sånt. Samt att vågen ska visa -10 kg från dagens siffra. Kanske skulle börja med en viktblogg så jag har lite press på mig. Vad tycker ni om det????

Nä nu tror jag minsann det var nån som ropade på mig! Disken om jag inte hörde helt fel...

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: tess

Färgen på mattan spelan endast roll om du vill meditera då är den oranga uppiggande och den gröna rogivande. Häng då upp mattan i ögglorna.



Så stod det på ett ställe ja kollade... //Tess

2009-06-20 @ 23:05:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Lite press är aldrig fel så det är en bra idé tycker jag !

2009-06-23 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0