Regn regn regn åsså lite storm!

Ja det är väl en målande beskrivning på hur det ser ut utanför mitt fönster. Orken och lusten att göra nåt är inte riktigt på topp. Ändå har jag slängt en säck med glasflaskor, skickat tradera-vinster, pantat plankorna efter teamfesten och sedan utfört mitt uppdrag på en mack i stan. Började även plocka lite på balkongen men det var sååå blött. Det får vänta till en annan dag.

Tåget går 16,49 även idag. Så före det ska jag packa lite (svårt med kläder, vad blir det för väder???) och skjutsa iväg min lille älskling. Även göra en till matlåda och få i mig lite mat. 

Lugnet från igår har fortfarande inte lämnat min kropp. Det känns bra. Jag har vunnit. En första kamp iaf. Den som inte vill läsa här behöver det inte. Jag skriver här för min egen skull och mina känslor. 

Jag ska sy en hissgardin! Japp ni läser rätt, jag ska sy!!! Ska bli spännande att se resultatet, men va tusan jag måste lära mig nån gång! Var och lånade mormors symaskin igår men hinner nog inte dra igång idag ser det ut som. Får nog ta och googla på hur man gör först :) 

Nä nu ska jag gå och göra en av mina favvo-maträtter! Korv och potatis med stekt ägg! Vilken är eran favvo-mat??? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Tvi Vale för vädret!!



Det är bara att hänga på safarin om dag och tid passar sen =)

2009-06-14 @ 14:13:19
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Uppdrag på mack, har det nåt att göra med liten rund tro ? Du kidnappa väl med han hem ?!!? :-)

2009-06-15 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0