Stockholm igen...

Ja nu är det söndag och dags för avresa igen om några timmar. Idag vill jag verkligen inte åka! Är ju så fint här hemma! Men, jag jobbar till onsdag och sen äre semester till 27 juli! Så okej då, jag kan åka utan allt för mycket protester :) Måste ner och shoppa det sista inför semestern! :) Thank god, det är lön på torsdag!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att tvätta. Allt jag ska ha med låg i tvätten tror jag. Passade på att njuta av solen medans, helt underbart!

Kurre är lite slö idag, tror det är varmt åt honom. Ska strax ta en tur ner i källaren, där är det svalt!

Ja just det, i morron börjar mitt hälsosamma liv! Tyvärr har jag ingen riktig våg så den biten får jag ta när jag kommer hem på onsdag. Blir mest omställning av mat medan jag är därnere så tar jag motionen när jag kommer hem. Jag tänker inte köra någon stenhård LCHF eller GI eller nåt sånt utan min egen metod! Som jag lyckats med -7 kg sen i vintras. Och då har jag ändå inte legat i ....

Nä nu ska jag göra nån nytta!

Sköt om er i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0