Tankar

Varför kan man inte förstå vad man har förrän man har förlorat det? Lära sig inse värdet av saker & ting. När jag tänker tillbaka på mina senaste tre år inser jag att jag förlorat mitt livs kärlek. Han som gav mig så mycket. Vill att han ska vara med mig nu och gå igenom samma saker som jag. Vara med på mitt livs resa liksom jag är med på hans livs resa. Vi var perfekta för varann. Vad gick fel?????

Hoppet om att allt ska ordna sig till det bästa finns fortfarande och kommer att göra det. Sin magkänsla ska man lita på. Liksom andra tecken jag fått. Det kanske tar ett tag innan det händer men.... 

Snälla du, svälja din stolthet om det är så att du ångrar dig. Jag finns här för dig liksom du alltid funnits för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0