Afrodans

Japp det har jag förgyllt denna kväll med. Snacka om att frigöra energier :) Rekommenderas varmt till alla som har aggressioner som behöver komma ut! Eller alla er andra oxå för den delen! :=) Men som ni förstår så är det mycke dåliga energier just nu i mitt liv.

Ibland känner jag inte för att prata och beundrar er som respekterar detta. Ibland vill jag ha medhåll och ibland ärlighet. Allt detta i en salig blandning då känns de bra! Men kom ihåg att jag ska bestämma hur jag vill ha det :) Ja det ligger mycke ironi i detta men ni som känner mig fattar precis vad jag menar! Ibland låter jag som jag käkat citron till frukost, ja men låt mej va då vetja istället för att bli sur på mej... Har jag däremot ätit socker (eller sötningsmedel i mitt fall) då äre bara att komma! :)

Nä nu ska jag lägga mej! Klockan ringer snart! :=) Ny dag nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Milo

Du får vara precis som du är! Och jag beundrar en sak! Att du kan vara sur som en citron och vet du? Det gör inget! Jag tar inte åt mig personligen! kramar

2009-03-11 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0