Drogtest

Ja det blev det idag på slumpvis utvalda på jobbet. Givetvis var jag reserv för en som var borta. Ja, inte för att jag har något att dölja men det blev lite problem! Hade vart på toa ca 5 minuter innan jag blev inkallad... Men efter 2,5 liter vatten och missad lunch så fick dom sitt urinprov! Det tog nätta 1 timme å 20 minuter!!! Kan säga att jag bott på toa efter det...

Nu ska jag snart dra i väg på afrodans. Kul sörrni! Imorron är jag ledig så då blire väl lite engelska förhoppningsvis. Börjar på att bli lite panik nu.. Hade som mål att vara klar till 090430 men det får jag nog skippa är jag rädd för. Kompletteringen ska vara inne i mitten av juni så huvudsaken jag är klar då.

Nä nu ska jag smurfa vidare! Ta hand om er där ute! Lämna gärna ett spår efter er... :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0