UTMANING - 10

Jag är utmanad av anne06

Svara på frågorna, avsluta med att utmana 10 andra bloggare.


Favorit tal mellan 0-10?

7


Vilken siffra slutar ditt mobil nummer på?

3


Hur många minuter är det kvar tills att din klocka är 10.00?

oj så långt kan jag inte räkna :=)


Lätt start, hur ser ditt liv ut om 10 månader?

Ja om jag det visste... Förhoppningsvis bättre än idag.... Har nog precis börjat plugga på högskolan.


Hur ser ditt liv ut om 10 år, vid skrivandets stund exakta tid?

Då jobbar jag som lärare eller sjuksköterska. Bor i ett hus på landet med lite djur såsom katter och hundar. En man som jag älskar och som jag reser massor med och upptäcker världen.


Jag utmanar (känner inte så många med blogg):
Kerstin
Evelina
Milo
och alla ni som känner er utmanad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0